Off-White

Een kijkje dichterbij bij Off-White

Off-White is een Italiaans luxemodel dat is opgericht door de Amerikaanse ontwerper Virgil Abloh. Het werd opgericht in Milaan in 2012. Off-White is opgericht in 2012 en combineert Amerikaanse stijl met Italiaans vakmanschap en kwaliteit. De collecties van het bedrijf zijn zeer innovatief en de samenwerkingen met merken als Sunglass Hut zijn daar een goed voorbeeld van. We nemen een paar van de belangrijkste aspecten van Off-White onder de loep.

Virgil Abloh

Virgil Abloh, Off-White en Louis Vuitton zijn allemaal merken die zijn opgericht door een Amerikaanse ontwerper. Abloh begon zijn carrière als artistiek directeur herenkleding bij Louis Vuitton in 2018, en kreeg al snel een grotere creatieve verantwoordelijkheid voor alle merken van LVMH. Deze functie omvatte de creatie van verschillende kledingontwerpen. Tot de belangrijkste creaties uit zijn collectie behoren de sneakers.

Het logo van Off-White is gebaseerd op een basispatroon. Op veel straatnaamborden en voetgangersoversteekplaatsen staat deze afbeelding. Hoewel het een klassieker is geworden, heeft het een hoge herkenningswaarde. Het kan worden gebruikt om de naamsbekendheid te vergroten. Het hoofddoel van branding is ervoor te zorgen dat de consumenten in staat zijn de onder de naam en het ontwerp van Off-White vervaardigde goederen te herkennen. Virgil Abloh en zijn bedrijf zijn ervan overtuigd dat de consument deze associatie zal maken.

Virgil Abloh is geboren in Chicago en studeerde architectuur aan het Illinois Institute of Technology. Hij werd geïnspireerd door het werk van Rem Koolhaas, een beroemde architect die met Prada heeft samengewerkt. In het begin van de jaren 2000 ontmoette Abloh de rapper Kanye West, met wie hij in die tijd vaak samenwerkte. Kanye West benoemde Abloh vervolgens tot creatief directeur van Donda.

Virgil Abloh’s werk ging verder dan de traditionele mode. Hij werkte samen met Gucci en ontwierp een lente/zomer 2021 collectie met Reggieknow. Hij creëerde ook een capsule samenwerking met de NBA. Virgil Abloh gaf een signature sneaker aan professioneel skater Lucien Clarke. Virgil Abloh werkte ook mee aan een Lewis Vuitton jasje en jumpsuit.

Na architectuur te hebben gestudeerd aan de Universiteit van Wisconsin-Madison en civiele techniek aan het Illinois Institute of Technology, richtte Abloh zich op streetwear. Ondanks de bekendheid en het succes van zijn merk, heeft de oprichter een unieke visie behouden en de mode creatief opnieuw uitgevonden. Zijn herfst/winter 2020 presentatie opende met tapdanser Cartier Williams die een T-shirt droeg met de tekst “I Support Young Black Businesses”.

Off-White heeft naam gemaakt in de modewereld, ondanks de complexiteit van de luxegoederenindustrie. De innovatieve ontwerpen en het onconventionele bedrijfsmodel hebben van het bedrijf een wereldmacht in de industrie gemaakt. Met een aandeel van 60 procent in Off-White is LVMH van plan om het bereik van Off-White uit te breiden tot ver buiten de herenkledinglijn. Het is een belangrijke coup voor het merk en zal dienen als springplank voor meer spannende samenwerkingen.

Off-White’s logo

Een recent artikel in NSS Magazine heeft de speculatie aangewakkerd dat Off-White zijn logo gaat veranderen. De kop van het artikel, “Is Off-White’s logo aan het veranderen?”, werd gevolgd door een retweet van CEO Craig Abloh. Craig voerde aan dat de verandering een poging was om het merk “moderner” te maken en aantrekkelijker voor een jongere bevolkingsgroep. Abloh zelf heeft niet onmiddellijk gereageerd op een verzoek om commentaar.

Sindsdien gebruikt Off-White het logo met handelsmerk. Het merk staat bekend om het gebruik van het lettertype Rail Alphabet om zijn kenmerkende logo te creëren. Het lettertype, oorspronkelijk ontworpen voor de Britse spoorwegen, kent zes verschillende schrijfwijzen. Een van hen is Off-White, en het nieuwe logo heeft het gezicht en de handen van een zinkend persoon. Het logo wordt ook gebruikt op kleding, schoenen, slaapmaskers en zelfs op de kleding van het bedrijf zelf.

Het logo van Off-White was bedoeld om te provoceren en de aandacht op het merk te vestigen. Het nieuwe logo van het bedrijf bestaat uit een gezicht in het midden van twee wijzers en de woorden “Off-White” en “White” boven de wijzers. Het werd voor het eerst gebruikt tijdens de lente 2020 runway show in Parijs. Vorige maand heeft Off-White een handelsmerk aangevraagd voor een nieuw logo. Helly Hansen, een concurrent van het merk, beschuldigde Off-White ervan zijn witte strepen en logo te hebben gekopieerd.

Het logo van Calvert vertoont veel gelijkenissen met de ontwerpen van beroemde Britse bedrijven zoals Chanel. Calvert nam hetzelfde ontwerp over van Glasgow Airport en bracht de producten van het merk in een vergelijkbare stijl op de markt. Het merk gebruikte ook een gelijkaardig ontwerpsysteem dat in de jaren 1960 werd ingevoerd, en het gebruikte zelfs een vierpijl die in de originele versie te zien is. En als u op zoek bent naar een logo met herkenningswaarde, is het zeker een kijkje waard.

De oprichter van Off-White staat bekend om het creëren van een nieuwe cultuur en het perfectioneren van de OFF-WHITE ervaring. Hoewel het hoofdkantoor van Off-White in Milaan is gevestigd, zijn de collecties ontworpen met een Amerikaanse esthetiek en de hoogste kwaliteit, bijgewerkt met een stedelijke aanpak. Ondanks deze controverse is het merk zeer succesvol en biedt het de perfecte combinatie van kwaliteit en stijl. Wat is het verhaal achter het Off-White logo?

Off-White SS18 collectie

Off-White’s SS18 collectie doet denken aan de elegantie en gratie van prinses Diana. Het iconische streetwear-merk werkte samen met socialemediagigant TikTok om de show live te streamen. Reacties op TikTok waren vol lof over de ontwerper en zijn modellen, vooral de oversized jurk met lasergesneden bladeren en de rugzak. De kledingstukken waren voorzien van felle, contrasterende kleuren en prints en vielen zeker in de smaak bij streetwear-fans.

De SS18-collectie van Off-White werd met veel fanfare gepresenteerd tijdens de Paris Fashion Week. Het werd gepresenteerd met een ballyhoo waardig van een prinses. De ontwerper, wiens ontwerpen alom vereerd worden, werd begroet met een ceremonie die een prinses van het volk waardig is. Maar is dat genoeg om van de SS18-collectie een must-have te maken? Lees verder om de beste stukken uit de SS18-collectie te ontdekken.

Off-White toonde een aantal van zijn meest opvallende stukken in zijn SS18-collectie. Het was een mix van high fashion en streetwear. Fans vinden er alles van grafische hoodies tot klassevolle lederen stukken. Als u een fan bent van het merk, zult u geneigd zijn alles te kopen wat het logo draagt. Een cult-volger van miljoenen Instagram-gebruikers heeft ertoe geleid dat de SS18-collectie zo snel is uitgebracht.

De SS18 capsulecollectie van Off-White is geïnspireerd op de schilderijen van Leonardo da Vinci en een aantal van zijn beroemdste werken. Zo werd het Off-White logo gebruikt in een Renaissance schilderij. De collectie bevat ook de iconische Diana. De kleding is zo veelzijdig dat ze door jong en oud gedragen kan worden. Terwijl veel modemerken hebben geprobeerd zichzelf opnieuw uit te vinden om relevant te blijven, is Off-White een uniek merk en bewijst het een belangrijke speler te zijn in de vervagende lijn tussen high fashion en streetwear. Met deze nieuwe collectie herinterpreteert Virgil Abloh hun iconische looks en maakt ze toegankelijker. De SS18-collectie van het merk belichaamt de geest van hun rebelse geest en onwrikbare toewijding aan het experimenteren met nieuwe stijlen.

Off-White’s samenwerking met Sunglass Hut

Off-White springt in de brillenmarkt met een nieuwe lijn zonnebrillen die exclusief verkrijgbaar zullen zijn bij Sunglass Hut. De zonnebril is ontworpen door Virgil Abloh en staat bekend om zijn visionaire proporties, platte glazen en kenmerkende pijlkruis-brandmerk. De nieuwe stijlen zullen verkrijgbaar zijn in een reeks kleuren en zullen zeker in het oog springen. Off-White heeft al eerder samengewerkt met Warby Parker voor zonnebrillen, maar dit nieuwste project zal verkrijgbaar zijn in extra winkels wereldwijd.

De Off-White x Sunglass Hut collectie heeft een retro look met edgy monturen en strakke bogen. De monturen zijn verkrijgbaar in zwart, turquoise en babyroze en zijn versierd met het bekende Off-White logo. De nieuwe collectie is een must-have voor elke fashionista. Als u op zoek bent naar een stijlvolle zonnebril, kijk dan op de social media-accounts van het merk om te zien wat er nieuw is.

De zonnebrillencollectie is momenteel beschikbaar voor pre-order. De zonnebrillen zullen verkrijgbaar zijn bij geselecteerde Sunglass Hut winkels wereldwijd en kunnen zelfs vooraf worden besteld. De zonnebrillen in beperkte oplage zullen vanaf 1 maart wereldwijd verkrijgbaar zijn in de winkels van Sunglass Hut. Als u ze wilt kopen, bekijk dan zeker de nieuwe collectie en shop tegen de best mogelijke prijs. De samenwerking is een zekere manier om een nieuw icoon in de modewereld te creëren.

De samenwerking tussen de twee merken is een perfect voorbeeld van hoe Abloh zijn merk gebruikt om de mode-industrie te overstijgen. Terwijl de meeste mensen het merk Off-White associëren met t-shirts en andere pikante kleding, heeft de ontwerper zijn brillencollectie naar een hoger niveau getild. De collectie combineert trendy monturen met klassieke, tijdloze stijlen en is geprijsd tussen 179 en 225 dollar. Het zal verkrijgbaar zijn op de Sunglass Hut website en in Sunglass Hut winkels in Londen en Selfridges vanaf 20 maart. De prijs van de zonnebril is 179 dollar per paar.

De zonnebril is ontworpen door Virgil Abloh, is gemaakt van acetaat en is verkrijgbaar in drie kleuren. De brillen kosten 179 dollar en zullen verkrijgbaar zijn in de online shop van Sunglass Hut. Abloh heeft samengewerkt met acht andere merken, waaronder Warby Parker, om een brillencollectie uit te brengen. Het is ook vermeldenswaard dat de frames bijna onmiddellijk uitverkocht waren.

De Off-White online shop

OFF-WHITE by Virgil Abloh is een nieuw en opwindend merk van premium- en streetwear-kleding. Het iconische merk staat bekend om het spelen met taal en branding terwijl het een op jongeren gerichte cultuur vertegenwoordigt. Op deze manier spreekt het de millenniumgeneratie aan, terwijl het een hoge modekwaliteit behoudt. De producten van het merk zijn bedoeld om een gevoel van vrijheid en individualiteit over te brengen.

Het Off-White logo is een prominent onderdeel van de kleding. Dit grafische motief is overal te zien: op straatnaamborden, voetgangersoversteekplaatsen en nog veel meer. Het is herkenbaar. Daarom is het gemakkelijk te begrijpen waarom OFF-WHITE zo populair is. Het bedrijf is een internationale modekracht geworden door stijlvolle kleding te produceren die de hedendaagse smaak weerspiegelt. Het iconische T-shirt is er nu ook in een online versie die winkelen een makkie maakt.

Of je nu op zoek bent naar een nieuwe jas of een gloednieuw paar kicks, Off-White heeft een uniek ontwerp dat bij jouw persoonlijkheid past. Of je nu een tiener bent of een doorgewinterde fashionista, je zult dol zijn op de collectie van Off-White. De unieke details en snitten van de kledingstukken zorgen ervoor dat ze opvallen in de massa. De overhemden van het merk zijn gemaakt van katoen van hoge kwaliteit en zijn voorzien van coole labelpatches. De sneakers van het bedrijf zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit materialen, zoals leer en suède.

Off-White Sale – Koop authentieke Off-White kleding voor een spotprijs

Als je op zoek bent naar een authentiek merk van Off-White voor een spotprijsje, ben je hier aan het juiste adres. Off-White is een streetstyle-merk dat het grijze gebied tussen zwart en wit belichaamt. De creatieve duizendpoot achter het merk staat bekend om het creëren van kleding die het hier en nu vastlegt met gewaagde prints en frisse pasvormen. Hier zijn een paar sleutelstukken voor de Off-White uitverkoop.

Off-White is een merk dat streetwear naadloos combineert met haute couture. Hun kenmerkende mix van klassieke streetwear en couture-achtige kleermakerij is zowel benijdenswaardig als betaalbaar. Het kan nooit misgaan met een van de off-white blazers of sweatshirts. Er is een spijkerjasje voor elke gelegenheid – perfect om in laagjes te dragen. Je vindt er ook een grote selectie iconische sneakers waarmee je je kunt onderscheiden van de massa.

Off-White is een trendsettend merk dat is opgericht door DJ Virgil Abloh. De kenmerkende graphics zijn te zien op een verscheidenheid van stukken – van T-shirts tot schoenen en jassen. Het label staat vooral bekend om zijn combinatie van stedelijke authenticiteit met luxueus vakmanschap en wordt beschouwd als een expert in het omarmen van de moderne tijdgeest en de jongerencultuur. Off-White is verkrijgbaar voor zowel mannen als vrouwen. U kunt tot 50% besparen op de meest begeerde stijlen.

Titel

Nach oben